NVOC reizen

NVOC Clubreis 2017 – nog enkele plaatsen beschikbaar!

maandag 3 april t/m zaterdag 8 april 2017 6 daagse busreis naar ANDALUCIA met verblijf in de 4 sterrenhotels “NH Viapol” in Sevilla en  het “NH Califa” in Córdoba SEVILLA Sevilla, stad van cultuur, beroemd om de Mudéjar architectuur,  stad van romantiek, van lange nachten, van de echte flamenco. Sevilla, stad van temperament, van eten, drinken en praten, van sinaasappelbomen, van mooie pleinen, van macho’s, van passie. CÓRDOBA Córdoba, stad met een rijke historie, in de Romeinse tijd hoofdstad van de provincie Bética. Stad van met bloemen getooide patio´s, de flamenco-dans en -zang.  De indrukwekkende “Mezquita”, de vroegere Moskee, die nu...

NVOC Bridgereis 2017

NVOC Bridgereis naar Cabra 24-28 april 2017 Cabra is een klein plaatsje tussen Granada (80 km) en Cordoba (80 km), in het hart van Andalusië dus, en vlakbij Lucena en Priego de Cordoba. Het hotel Fuente las Piedras is een viersterren hotel met een prachtig zwembad in een parkachtige tuin. Alle kamers hebben twee bedden, een royale badkamer met douche, bidet en toilet. Er is één kamer voor minder-validen, een grote beschermde parkeerplaats, en een overdekte terras waar we zullen bridgen. De afstand tot Moraira is 525 km, bijna helemaal een rustige autoweg tot voorbij Granada. In de directe...

Verslag succesvolle NVOC-golfreis

Met 52 enthousiaste NVOC golfers hebben we deelgenomen aan de 5e  jaarlijkse golfreis op 25, 26 en 27 april.  Deze keer hebben we onze ballen geslagen op de banen La Finca en Las Ramblas, respectievelijk te Algorfa en Orihuela.  Voor velen bekend terrein daar we op onze 1e golfreis vijf jaar geleden deze banen ook bespeeld hebben. We verbleven in het schitterende vijf sterren golfhotel “ La Finca Golfhotel en SPA Ressort” te Algorfa. Sommige golfers waren al de dag tevoren in het luxe hotel neergestreken. Een juiste relaxte voorbereiding voor drie zware golfdagen. De meeste van ons zijn ...

Verslag clubreis Extramadura

Maandag 18 april… daar gaan we weer : kleine koffer, grote koffer… klassiek! Om half negen stappen we in de bus, óp naar Extremadura, het land van de bandoleros, het land van de strenge winters, hete zomers (45 gr.) en vele regenbuien… vooral in april !! Onderweg schitterende panorama’s… de paars gekleurde bloemenvelden van Viena, waar de saffraan wordt uit gehaald, in de verte de met sneeuw bedekte bergen, uitgestrekte vlakten…. allemaal gezien. Uiteindelijk een vochtige, weelderig groene omgeving : Extremadura ! Grazende kudden schapen, geiten, koeien, stieren én … de pata negra ! Afwisselend bergachtig, maar allemaal groen en bloemenpracht…...

Verslag Bridgereis 11 tot 15 april 2016

Verslag Bridgereis naar Segovia van 11 tot 15 april 2016 Verwachtingsvol en van te voren goed geïnformeerd begonnen we zondagmorgen aan de bridgereis. Net als veel anderen hadden we een extra nachtje geboekt in de omgeving om de volgende dag fris en fruitig aan te treden bij het bridgegebeuren. Voor mij was het de 2de keer, Ida had al veel reisjes meegemaakt die allemaal heel succesvol geweest waren, dus ook nu hadden we er een hoge pet van op. We namen boven Madrid de door Paul aanbevolen toeristische route naar Segovia en kwamen tot onze verrassing terecht in een...

Golfreis naar La Finca Golf & Spa Resort in Algorfa

Beste Golfers, De NVOC Golf commissie heet u dit alweer 5e jaar graag welkom voor onze jaarlijkse golfreis van maandag 25 april t/m donderdag 28 april 2016 (vertrek na ontbijt) op 5* La Finca Golf & Spa Resort in Algorfa in de buurt van Torrevieja. Wij spelen drie dagen golf, dag 1 en 3 op La Finca (golfbaan bij hotel) en dag 2 gaan we met de bus naar Las Ramblas (22 km vanaf hotel). De combinatie mooie banen, waarvan minstens een bij hotel, 5* hotel accommodatie en ook nog sterk geprijsd maakte dat de onderhandelingen wat langer duurden...

• 1

woensdag 9 mei | 11:00 - 12:00

Advertenties

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?